glamer giler

Rabu, 4 September 2013

kembali balik

   selamat petang..

   Dah berhabuk rupanya blogger aku ni..macam biasa lah..pabila ade je barang baru,tp bg setengah org dah berzaman iaitu 'tweeter'..aku pon mulalah tinggal yang lame..hehehhee...untuk laman sosial jer..tp yang laen aku ni setia oi!!

   ntahlah..mcm xbest je dah..saje jer beralih arah...pirrah..kononnye ye...sebenarnye..password blogger ni aku lupe,dats y ler lame xde entry...hurrrmmm...sekarang ni,keje hakiki semakin bertimbun,berlambak mcm kacang goreng,yang ade kat opis ni..bersepah tunggu nk bersepai jer otak,mikir pasal keje..hari2 ade je keje baru nak kena setel...biasalah..makan gaji beb! xde job,xde salary larhh...xtaw dah nak bubuh ape, kira aku cau dlu lah...kalo ade mood nanti..aku taip entry sampe lebam!!!

abes dah....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan