glamer giler

Rabu, 11 September 2013

kekerapan ku kini tweeter

Dunia semakin canggih...generasi X kini menjadi generasi Y..kadang-kadang aku sendiri xpham dengan ape yang dimaksudkan itu. Generasi kini menjadi pemangkin kepada kemajuan negara masa kini tetapi hendaklah diingat..paksi yang terbentuk itu adalah dari generasi yang sebelumnya.

Globalisasi,hierarki,ideologi, memberi impak semaksimum mungkin untuk mencapai ape yang dihajati dalam meningkatkan kekredibiliti dan inovasi terhadap pembangunan individu mahupon masyarakat bangsa negara. aku kini lbh suka bermain di tweeter..ade yang follow..ade yang unfollow xkurang juga ade yang block..

Xjd masalah..kadang-kadang kenyataan kita ade yang suka.. dan juga sebaliknya.ikutlah suka hati mereka dan keluarga mereka..cuma...jgn sampai nk ke tandas or buang angin (kentut) pon nk tweet...erm, alahai...budak generasi Y la tu...hehehehhe..kadang -kadang aku pelik..statement xbleh blah..di retweet sampai beribu tweeter...ish...heran aku...tp itu pada mulanya jer...selepas tu,aku paham serba sedikit mengapa jadi mcmtu..

nak continue aku punya kerja jap..sket lg aku nk p minum pagi..blom sarap lagi ni..keroncong vs dangdut perut ni berbunyi..mintak di isi sedikit makanan..
caucinci...aku blah dlu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan